Genu

ژینو | روایتی متفاوت از هنر معماری

Genu

ژینو | روایتی متفاوت از هنر معماری

Genu

معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. باید دانست که هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخگویی به نیازهای آنها در معماری داخلی در اولویت قرار می گیرد.
ما قسمت اعظم وقت خود را در خانه میگذرانیم بنابراین راحتی خانه، زیبایی آن و تغییراتی که میخواهیم در آن ایجاد نماییم از دلمشغولی های اصلی خانواده ها است. ما به شما کمک میکنیم با کمترین هزینه خانه شما را بدلخواه شما درآوریم.

بایگانی


ژنو چیست؟

به ژینو ، مشاور و مجری معماری و دکوراسیون داخلی خوش آمدید!


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تغییر کوچکی در منزل یا محل کار خود ایجاد کنید. یا برای بازسازی یا ساخت ویلا و خانه رویایی خود به دنبال شرکت حرفه ای و قابل اعتماد بگردید.
ژینو،  محلی برای دیدن عکس پروژه های دکوراسیون و معماری طراحی و اجرا شده از سوی ما و
شرکت های مختلف ایرانی ، مشاهده محصولات متنوع موجود در بازار  است. جایی برای پیدا کردن طراحی های مورد علاقه تان و انتخاب مناسب ترین طرح های رویایتان است.

ژینو ، تبدیل رویا به واقعیت...



ژینو یک فروشگاه یا شرکت طراحی دکوراسیون نیست!


ژینو خودش طراحی و اجرای دکوراسیون و معماری انجام می دهد . شما می توانید طرح و درخواست های خود را با ما در میان بگذارید و برای رفع نیازهای خود با ما ارتباط برقرار کنید!
فرقی نمی کند که شما می خواهید یک ساختمان بسازید یا می خواهید یک میز تلویزیون برای گوشه نشیمن تهیه کنید، ژینو  به شما برای پیدا کردن بهترین ایده و طرح هایی که دنبالشان می گردید کمک می کند. وقتی شما آماده شروع یک تغییر هستید ژینو  بهترین محل برای گرفتن ایده، پیدا کردن و انتخاب وسایل و کار کردن با معماران، دکوراتورها و ارائه دهندگان خدمات است.


چگونه از ژینو استفاده کنیم؟

 گالری عکس
عکس های پروژه های برجسته اهالی فن را ببینید، از آنها ایده بگیرید و با طراحان و سازندگان آنها ارتباط برقرار کنید.

مشاوره دکوراسیون
سوالات خود در مورد دکوراسیون و معماری داخلی را مطرح نمایند و از مشاوره رایگان اهالی فن، شرکت و کاربران علاقه مند  برای حل آنها کمک بگیرید.

.